ისტ-ის გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში



გაკვეთილის გეგმა ისტ-ის გამოყენებით


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი. ოლია კურტანიძე.
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი/მე-3 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:  16
გაკვეთილის თემა: ტექსტური რედაქტირება
წინარე ცოდნა: იყენებენ სახატავ და ტექსტურ რედაქტორებს მასწავლებლის მიერ ჩატარებული სასწავლო აქტივობისას.
ამზადებს და გამოსცემს ორიგინალურ ნამუშევარს ელოქტრონულ ფორმატში. ქმნის ნახატს. 
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს ისტ - ს საგამომცემლო და სხვა შემოქმედებითი საქმიანობაში  ტქსტურ რედაქტორში შექმნას დაბადების დღის მისალოცი  ბარათი.
თავისი ასაკობრივი  ჯგუფისთვის შესაბამისი ციფრული ფორმატის პროდუქტს როგორც ინდივიდუალურად აგრეთვე თანაკლასელებთან ერთად. ასევე  მასწავლებლის ან მშობლის
დახმარებით.

აქტივობის აღწერა გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები კლასის ორგანიზაბის ფორმა/ფორმები სასწავლო რესურსები დრო (წთ.)  
1 საორგანიზაციო საკითხების მოწესრიგება (მისალმება, სიის ამოკითხვა, მორიგეების არჩევა) მთელი კლასი 2 წთ.  
2 გაკვეთილის თემის, მიზნის და შეფასების რუბრიკის გაცნობა მინი ლექცია მთელი კლასი გაკვეთილის გეგმა, შეფასების რუბრიკა 2 წთ.  
3 აქთივობა მოტივაციის და ინტერესის ასამაღლებლად: მასწავლებელი აჩვენებს როგორ უნდა გახსნან სახატავი პროგრამა  ეს შეიძლება განხორცირლდეს ქსელური პროგრამით ამით შეძლებენ გააფორმონ დაბადების დღის მისალოცი ბარათები რომლებიც წინასწარ დაურიგდათ და შემდეგ კომპიუტერში გააფორმებენ. სწავლა კეთებით წყვილები ბარათები რვეული, კალამი კომპიუტერი 3 წთ.  
4 აქტივობა ინტერესის ასამაღლებლად:
მასწავლებელი პროექტორით ან დაფაზე ჩამოწერს რა უნდა გააკეთონ ბავშვბემა: სტარტის ღილაკზე დაწკაპუნება, მენიუზე დაწკაპუნება
პიქტოგრამაზე დაწკაპუნება
ახსნა -  განმარტება მთელი კლასი კომპიუტერი პროექტორი
დაფა ცარცი 3 წთ.  
5 აქტივობა წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად:
მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის  ხატვის ელემენტარული ინსტრუმენტების გამოყენებას მაგალითად ფანქარი ფუნჯი,  საშლელი. აჩვენებს როგორ აირჩიონ სხვადასხვა ფერი.
ახსნა - განმარტება ინდივიდუალური, წყვილები 3 წთ.  
6 აქტივობა - ცოდნის კონსტრუირება:
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს კომპიუტერში პროექტორით გააშუქებს თუ როგორ  შეიძლება ტექსტის გაფორმება ნახატების შექმნა ფერების არჩევა და ჩასხმა . ჩვენება მთელი კლასი კომპიუტერი, პროექტორი 10 წთ.  
7 აქტივობა - ახალი მასალის გასამტკიცებლად:მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს ჩართონ კომპიუტერები და მოსწავლეებთან ერთად ირჩევს რაიმე თემას და მოსწავლეები ამ თემაზე ასრულებენ ნახატს. პრაქტიკული მუშაობა „სწავლა კეთებით და გამოცდილების მიღებით“ ინდივიდულაური, წყვილები 10 წთ.  
8 აქტივობა - ახალი მასალის გასამტკიცებლად:მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს კომპიუტერში დაწერონ მისალოცი ტექსტი და ნახატით გააფორმონ ფერებიც შეურჩიონ პრაქტიკული მუშაობა „სწავლა კეთებით და გამოცდილების მიღებით“ ინდივიდუალურად, წყვილებში 8 (წთ.)  
9 აქტივობა - გაკვეთილი შეჯამება:
 მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად აფორმებს მისალოც ტექსტს ნახატით სხვადასხვა ფერს იყენებს მათაან ერთად „ვიცი, ვიცოდი, მინდა გავიგო“. მთელი კლასი, ინდივიდულურად კომპიუტერი, პროექტორი 3 წთ.  
10 აქტივობა - საშინაო დავალების მიცემა ტექსტის გაფორმება ნახატებით და ფერების სწორად შერჩევა მინი ლექცია მთელი კლასი 1 წთ.

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები/ეროვნული სასწავლო გგმით მისაღწევი შედეგები/სტანდარტი :
ის ტექნ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ისტ პროდუქტის შესაქმნელი საშუალებების გამოყენება.


შეფასება: განმავითარებელი  და განმსაზღვრელი .


No comments:

Post a Comment