საწრეო მუშაობა მათემატიკაში



საწრეო მუშაობა


 წრის მუშაობის პროგრამა
წრის დასახელება: პატარა მათემატიკოსები
სკოლა: სსიპ გიორგი მტაწმინდელის სახელობის სოფელ ტაძრისის საჯარო სკოლა
კლასიIII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებელი:ოლრა კურტანიძე
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: სემესტრი. ყოველ ხუთშაბათი 40.წუთი
მიზანი და ამოცანები:
·                     მოსწავლის ცოდნის დონის ამაღლება
·                     მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
·                     მოსწავლეთა ინტერესების გაღვიძება და მათემატიკური აზროვნების განვითარება
·                     თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება


მეთოდები და სტრატეგიები: გონებრივი იერიში.ლექციური მეთოდი, კეთებით სწავლა, ტექსტზე მუშაობა







განსახილვევი თემები


                                                      სემესტრი
თვე და რიცხვი
                                          სამუშაო პროგრამა
04.10.018
1.  საორგანიზაციო საკითხები. საწრეო მუშაობის შინაარსის და მიზნის გაცნობა
2. რაოდენობა და არაბული ციფრები
11.10.2018
3. რიცხვთა ღერძი . 
4. რიცხვების შედარება  დაწყვილებით.
18.10.2018
5. შეკრება და გამოკლება
25.10.2018
6. 1000-მდე  რიცხვები
01.11.2018
7. ასეულების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
08.11.2018
8. ასეულების შეკრება-გამოკლება
15.11.2018
9. ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობა
22.11.2018
10. განტოლება და მისის ფესვი


მოსალოდნელი შედეგები: 



სასწავლო რესურსები: რესურსები:   მათემატიკის სახელმძღვანელო  IIკლასი (  სახელმძღვანელოს ავტორები: გურამ ბერიშვილი.   გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაური ..)  დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში ( რუხაძე.ბაციკაძე)  კალამიდაფაცარციმარკერიმაგნიტური ისრები, სვეტები, აგურებისხვადსხვა მანიპულატივები, ელექტრონული მასალა, დამატებითი სავარჯიშოებისათვის მათემატიკის სახელმძღვანელოთვალსაჩინოებაგამოყენებული რესურსები ემსახურებიან წრის მუშაობას მიზნის მიღწევაში.                                              

კითხვარიმშობლებისათვის


სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:

1.თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?

               ა) დიახ;      ბ)არა.

2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?

             ა) დიახ;      ბ) ნაწილობრივ;    გ)არა

3. როგორფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება საწრეო
მუშაობაში, თუ ხათრის გამო?



4.  რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების ბოლოს?

----------------------------------------------------------------------------------------





მოსწავლის კითხვარი

            გვარი ,სახელი  ---------------------------------------------   

1.  დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემეტიკის  წრის შექმნის შესახებ?


--------------------------------------------------------

2.საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?

-----------------------------------------------------
3.საწრეო მუშაობის დროს, მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
---------------------------------------------------------

4.იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?

---------------------------------------------------------

5.როგორ  შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?





No comments:

Post a Comment