საწრეო მუშაობა
წრის მუშაობის პროგრამა
წრის დასახელება: პატარა მათემატიკოსები
სკოლა: სსიპ გიორგი მტაწმინდელის სახელობის სოფელ ტაძრისის საჯარო სკოლა
კლასი: III
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებელი:ოლრა კურტანიძე
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: I სემესტრი. ყოველ ხუთშაბათი 40.წუთი
მიზანი და ამოცანები:
·
მოსწავლის
ცოდნის დონის ამაღლება
·
მიღებული
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
·
მოსწავლეთა
ინტერესების გაღვიძება და მათემატიკური აზროვნების განვითარება
·
თანამშრომლობითი
უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
მეთოდები და სტრატეგიები: გონებრივი იერიში.ლექციური მეთოდი, კეთებით სწავლა,
ტექსტზე მუშაობა
განსახილვევი
თემები
I სემესტრი
თვე და რიცხვი
|
სამუშაო პროგრამა
|
04.10.018
|
1. საორგანიზაციო საკითხები. საწრეო
მუშაობის შინაარსის და მიზნის გაცნობა
2. რაოდენობა და არაბული ციფრები
|
11.10.2018
|
3. რიცხვთა ღერძი .
4. რიცხვების შედარება დაწყვილებით.
|
18.10.2018
|
5. შეკრება და გამოკლება
|
25.10.2018
|
6. 1000-მდე რიცხვები
|
01.11.2018
|
7. ასეულების დალაგება რიცხვთა ღერძზე
|
08.11.2018
|
8. ასეულების შეკრება-გამოკლება
|
15.11.2018
|
9. ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობა
|
22.11.2018
|
10. განტოლება და მისის ფესვი
|
მოსალოდნელი შედეგები:
სასწავლო რესურსები: რესურსები: მათემატიკის სახელმძღვანელო III კლასი ( სახელმძღვანელოს ავტორები: გურამ
ბერიშვილი. გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაური ..) დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში ( ი. რუხაძე, ნ.ბაციკაძე) კალამი, დაფა, ცარცი, მარკერი, მაგნიტური
ისრები, სვეტები, აგურები, სხვადსხვა მანიპულატივები, ელექტრონული მასალა, დამატებითი სავარჯიშოებისათვის მათემატიკის სახელმძღვანელო, თვალსაჩინოება, გამოყენებული რესურსები ემსახურებიან წრის მუშაობას მიზნის მიღწევაში.
კითხვარიმშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1.თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ; ბ)არა.
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ; ბ) ნაწილობრივ; გ)არა
3. როგორფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება საწრეო
მუშაობაში, თუ ხათრის გამო?
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების ბოლოს?
----------------------------------------------------------------------------------------
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ---------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემეტიკის წრის შექმნის შესახებ?
--------------------------------------------------------
2.საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
-----------------------------------------------------
3.საწრეო მუშაობის დროს, მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
---------------------------------------------------------
4.იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
---------------------------------------------------------
5.როგორ შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
No comments:
Post a Comment